صفحه مقاله

استقبال پرسنل شرکت اجداد دیزباد از نوروز ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی دیزباد، مدیر عامل شرکت مرغ اجداد دیزباد به همراه پرسنل این مجموعه گردهم آمدند و نوروز ۱۴۰۳ را پیشاپیش به پرسنل شاغل در این مجموعه تبریک گفتند.

مهندس نظری جهرمی ضمن تبریک سال نو با اشاره به این موضوع که سال ۱۴۰۲ سالی پر از دستاوردهای ارزشمند از جمله صادرات مرغ و تخم مرغ، بهبود کیفیت مرغ آرین و بهره‌وری و ... برای مجموعه دیزباد بوده است، از زحمات همه پرسنل تشکر و قدردانی کرد.

وی ادامه داد: پرسنل این مجموعه اکنون همانند خانواده‌ای بزرگ هستند که دست در دست یکدیگر داده در راستای پیشرفت و تحقق اهداف این شرکت گام بر میدارند. مهندس نظری با تشریح چشم اندازهای پیش رو این شرکت عنوان داشت: مهم ترین هدف شرکت دیزباد، گسترش صادرات مرغ سویه آرین به سراسر خاورمیانه است و از پرسنل خود خواست تا همت والا و تلاش مضاعف را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 مدیر عامل شرکت دیزباد همچنین آرزوی توفیق و بهروزی برای خانواده بزرگ این مجموعه و همه مردم ایران علی الخصوص خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: سال 1403 مقارن با ماه مبارک رمضان است، امید که سالی پر از برکت و حال خوب برای شما عزیزان باشدامید که دعای خیر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران چراغ راهمان باشد.

 در پایان مهندس نظری با اهدا هدایا از پرسنل این مجموعه تقدیر و تشکر بعمل آوردند.