صفحه مقاله

بازدید مدیر عامل شرکت دیزباد از شروع تولید گله‌ فارم‌های اجداد کرمان

به گزارش روابط عمومی شرکت دیزباد، مهندس علیرضا نظری جهرمی مدیر عامل شرکت اجداد دیزباد همزمان با تولید گله‌های اجداد در استان‌های جنوبی در تاریخ 1402/09/20 ضمن بازدید از وضعیت شرایط، سلامت و روند تولید گله گفت: شرکت دیزباد متولی آرین است و پیگیر هستیم با قدرت و افتخار این تولید ملی را کما و کیفا ارتقا دهیم.

در ادامه مهندس محمد رام برزین معاون تولید این شرکت عنوان داشت: وضعیت پرنده‌ها و این گله بسیار خوب است و روند افزایش تولید گله آرین و شرایط خوب کیفیت تخم مرغ‌های تولیدی برای رسیدن به شرایط نتاج خوب و استاندارد مهیا است.

مهندس نظری جهرمی با اشاره به گزارش معاونان درباره کیفیت گله و باتوجه به آمار و اطلاعات اظهارداشت: شرکت دیزباد امروز همسو با سیاست‌های کلی کشور در پی پایداری و توسعه تولید سویه آرین است و لذا فعالیت تولید گله‌های اجدادی خود را وسعت داده است.

در پایان این بازدید، مدیر عامل شرکت با اشاره به این که مهم ترین سرمایه‌های یک سازمان، نیروی انسانی است و افزایش و تقویت انگیزه این سرمایه‌ها از جایگاه والایی برخوردار است؛ از چندتن از همکاران در فارم‌های اجداد کرمان تقدیر و تشکر به عمل آورد.