صفحه مقاله

دومین جلسه شورای معاونان و مدیران شرکت دیزباد

به گزارش روابط عمومی دیزباد در روز دوشنبه مورخ 1402/09/13 دومین جلسه شورای معاونان و مدیران با حضور کلیه معاونان و مدیران شرکت دیزباد در محل دفتر مدیرعامل و با هدف ارائه مسائل و مشکلات و راهکارهای رفع آن برگزار گردید.

ابتدای جلسه مهندس نظری جهرمی از معاونان و مدیران منتخب خواست گزارشی از فعالیت واحدهای خود ارائه دهند.

معاونت تولید آقای مهندس رام برزین وضعیت گله ها را مناسب و خوب ارزیابی نمود و بیان نمود: فارم ها نیز روند خوبی را طی می کند و برنامه برندسازی آرین با این جوجه های تولیدی در مسیر پیشرفت است .

آقای مهندس بابائی معاون بازرگانی با برشمردن وضعیت فروش جوجه ها گفت: با توجه به تغییرات مدیریتی طی سه ماه اخیر، روند فعالیت بازرگانی نیز تغییر نمود که خروجی این اقدام افزایش فروش به لحاظ کمی و کیفی و کاهش مطالبات بوده است؛ سایر مدیران نیز با برشمردن مسائل شرکت، هم افزایی و تشریک مساعی کلیه واحد ها را با هم از نکات مثبت ماه اخیر اعلام نمودند.

مهندس نظری جهرمی نیز پس از استماع گزارشات ابتدا از مدیران محترم برای تلاش در جهت ارتقاء وضعیت شرکت و نظم امور، قدردانی کرد و اظهار داشت: امروز شرکت دیزباد در کشور جایگاه مناسبی دارد که حاصل تلاش شماست.

در پایان جلسه و در راستای انتخاب مدیران نمونه آبان ماه، مدیر عامل شرکت دیزباد از آقای میانبندی مدیر فروش جوجه گوشتی و آقای صاحبکار مدیر اداری نیز به عنوان مدیر نمونه تقدیر به عمل آورد.