صفحه مقاله

مدیر عامل شرکت مرغ اجداد دیزباد با فرزندان شاهد شاغل در این شرکت دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی دیزباد در روز یکشنبه مورخ 1402/01/06 دکتر روح الله زحمت کش مدیر عامل شرکت مرغ اجداد دیزباد با فرزندان شاهد شاغل در این شرکت، دیدار و گفتگوی صمیمانه‌ای داشتند.

ایشان ضمن تبریک عید نوروز و آرزوی توفیق و بهروزی برای پرسنل اظهار داشت: اعتقاد قلبی ما بر این است که فرزندان شاهد و ایثارگری که همکاران ما هستند مایه‌ی خیر و برکت اند و دعای خیر شهدای گرانقدر و خانواده معظم آنها پشتوانه این شرکت است؛ امید که بتوانیم آنگونه که شایسته است خدمتگزار این عزیزان باشیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فرزندان و خانواده شهدا عنوان کرد: موفق ترین افراد جامعه باید فرزندان شهدا باشند چرا که رسالتی دشوار به عهده شما عزیزان است؛ به همین جهت انتظاری که از شما داریم تلاش مضاعف و خلاقیت بیشتر و تحقق عملی است.

در ادامه این نشست پرسنل نیز از زحمات مدیر عامل شرکت اجداد دیزباد تشکر کردند و مسائل و مصائب خود را با ایشان در میان گذاشتند؛ در ادامه صحبت ها نیز با اشاره به این موضوع که فرزندان شهدا همواره خلا حضور پدر را که همانند تکیه گاهی برای فرزندان می‌باشد را در زندگی خود احساس کرده‌اند و مهر و محبت او را ازدست داده اند یادی از دلتنگی‌های خود کردند.

دکتر زحمت‌کش با بیان این موضوع که هیچگونه نمی‌شود فداکاری عظیمی که شهیدان برای این کشور انجام داده‌اند را جبران کرد افزود: کاری که شهیدان و ایثارگران برای این کشور انجام دادند، آنقدر رفیع است که هیچکس نمی‌تواند به این پرچم برافراشته لطمه‌ای وارد کند.

وی عنوان کرد: سعی ما بر این است که تا جایی که در توان ماست از همکارانمان پشتیبانی و حمایت کنیم.

این نشست با تقدیر و تشکر ویژه آقای دکتر زحمت کش از پرسنل و آرزوی توفیق روزافزون در امور شخصی و سازمانی برای همکاران به پایان رسید.