صفحه مقاله

نوروز 1402 پیشاپیش مبارک باد

به گزارش روابط عمومی دیزباد در روز دوشنبه مورخ 22 اسفند 1401 مدیر عامل شرکت مرغ مادر دیزباد به همراه پرسنل این مجموعه گردهم آمدند و سال نو را پیشاپیش تبریک گفتند.

ایشان ضمن تبریک سال نو با اشاره به تحقق اهداف مرغ آرین و بهبود کیفیت و بهره‌وری، از زحمات همه پرسنل در سال 1401 تشکر و قدردانی کرد و گفت: امید است سال 1402 سالی سرشار از موفقیت و بهروزی برای همه مردم ایران علی‌الخصوص خانواده شرکت مرغ مادر دیزباد باشد.

مدیر عامل مجموعه به تشریح چشم انداز سال 1402 پرداخت و با تاکید بر این موضوع که پرسنل این شرکت اکنون همانند خانواده‌ای بزرگ شده‌اند که با همکاری و همدلی یکدیگر در جهت تحقق اهداف پیش‌رو گام بر‌میدارند عنوان کرد: اولویت ما در سال جدید عینیت بخشیدن به هدف گسترش عرضه و صادرات محصولات به ویژه مرغ اجداد و مرغ مادر آرین به کشورهای منطقه بویژه کشورهای عربی می‌باشد.

آقای دکتر زحمت‌کش با اشاره به رسالت سازمان اقتصادی کوثر و بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت فراهم سازی شرایط مناسب و تسهیلات رفاهی برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، از پرسنل شرکت خواست تا در سال جدید تلاش دوچندان و همت والا را سرلوحه امور خود قرار دهند.