صفحه مقاله

حضور فعال شرکت مرغ مادر دیزباد در رویداد نمایشگاهی مسئله‌محور با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان ۲ تا ۵ اسفند ماه

به گزارش روابط عمومی دیزباد:

شرکت دیزباد در رویداد نمایشگاهی مساله محور با تاکید بر اقتصاد دانش بنیان که از تاریخ 1401/12/02 الی 1401/12/05 در سالن 38Aمحل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار گردید، حضوری فعال داشت.

این رویداد با همت دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و با حضور دکتر امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی رئیس جمهور، جهت ارائه و حل 124 مسئله اساسی فناورانه و نوآورانه 37 شرکت تابعه سازمان اقتصادی کوثر توسط شرکت‌های دانش بنیان، صاحبان ایده و دانشگاهیان  برگزار شد.

مدیرعامل و مدیر حوزه مدیریت و مشاورمدیر عامل شرکت مرغ مادر دیزباد طی سه روز اول با مهمانان، تجار، افراد صاحب نظر و دانشگاهی جلسات فشرده ای در رابطه با مسائل تولید و عرضه مرغ آرین و شرایط صنعت برگزار نمودند؛ در این مذاکرات آقای علی هاشم رایزن اقتصادی سفارت عراق و خانم رومینا گوادالوپه پرز راموس سفیر کشور بولیوی نیز طرف صحبت قرار گرفتند و مدیرعامل شرکت مرغ مادر دیزباد آقای دکتر زحمت‌کش در خصوص تولید مرغ سایز و سالم،مرغ اجداد، مرغ مادر و صادرات به این کشورها توضیحاتی ارائه نمودند که مورد استقبال ایشان قرار گرفت.

 روز پنجشنبه مورخ 1401/12/04حسب برنامه تدوین شده توسط سازمان، مدیران شرکت دیزباد-مدیرعامل، مدیر حوزه مدیریت، معاون بهداشت، معاون مالی اداری، معاون بازرگانی و معاون تولید، آقایان روح‌الله زحمت‌کش، شهریار بابائی، علی پسندیده، سید مرتضی تقدیسی، مسعود علیمحمدی و محمد رام‌برزین جهت ارائه طرح ها و ایده ها، به ارائه مسائل و چالش‌های دانش بنیان و فناورانه شامل اهمیت شمارش دقیق طیور در سالن‌ها، اهمیت توزین و توزیع یکنواخت دان در سالن‌ها، تشخیص مرغ مولد از غیر مولد، باروری و ... ، به دانشگاهیان و افراد صاحب نظر پرداختند.

آقای رام برزین در خصوص طرح مسئله اهمیت شمارش و آمار دقیق طیور در سالن‌های مرغداری و تبعات این موضوع در مدیریت فنی و هزینه‌ واحدهای اجدادی و مادر در سطح سازمانی و ملی به ارائه مطلب پرداختند.

آقای علیمحمدی نیز در خصوص اهمیت و چگونگی توزیع یکنواخت دان، تشخیص مرغان غیر مولد و باروری در سالن مرغداری به ایراد سخن و طرح موضوع پرداختند.

در روز آخر نمایشگاه مذکور، موضوع هوشمندسازی در سطح شرکت‌های تابعه سازمان و اهمیت آن در شفاف سازی و روان سازی مدیریت، کاهش هزینه‌های سازمان و افزایش بهره‌وری ناشی از هوشمندسازی(ERP) بیان گردید و از شرکت‌ها برای حضور سریع‌تر در این عرصه دعوت به عمل آمد.