صفحه مقاله

برگزاری جلسه معاونت تولید با کارشناسان شرکت مرغ مادر دیزباد

به گزارش روابط عمومی دیزباد در روز سه شنبه مورخ 02/12/1401 جلسه معارفه آقای مهندس رام‌برزین معاونت تولید با کارشناسان فارم‌‌ها و کارخانه‌های شرکت مرغ مادر دیزباد با حضور افتخاری آقای دکتر حمید نخودچی مسئول بهداشت و آقای مهندس شیرخانی سرپرست تولید و ارزیابی عملکرد برگزار گردید

ابتدای جلسه کارشناسان به معرفی خود پرداختند و سپس معاونت تولید خود را معرفی کرد  و از سوابق خود از کارشناسی تا معاونت را توضیح دادند.

وی با اشاره به تجربه‌ای که در این جایگاه به دست آورده‌ است گفت: من در هرلحظه و هر بازدید سعی میکنم چیزی یاد بگیرم و به دیگران نیز چیزی یاد بدهم.

رام‌برزین ادامه داد: برای اینکه بتوانیم کاری را منطقی و درست انجام دهیم نیاز به یکنواخت سازی داریم. مدیران تولید باید برنامه‌‌های عملیاتی پرورش را برای دوره پرورش آماده کنند تا در هر هفته پیش رو نیازهای ابزاری و نیروی کاری هر عملیات راپیش بینی و آماده نمایند.

ما باید با ایجاد تغییرات روش و اصلاح ساختار در سیستم تولید، بازبینی پروتکل‌ها و آنالیز گله‌های موجود، یکنواخت سازی داشته باشیم.

آقای رام‌برزین با تاکید بر مسائل بهداشتی واحد مرغ اجداد، مادر و گوشتی گفت: مهمترین نکته رعایت پروتکل بهداشتی است، ما باید محصولی را تولید کنیم که از لحاظ سلامت و بهداشت تائیدیه داشته باشد.

وی با بیان این مسئله که یک عملیات و یک کار فنی زمانی درست انجام می‌شود که پرسنل، خود نیز باور به انجام آن کار داشته باشند و از صمیم قلب آن موضوع را پذیرفته باشند اضافه کرد: ما باید با برگزاری جلسات روتین، بازبینی پروتکل‌های تولید و بهداشت،آنالیز گله ها و بررسی گزارشات عملکرد خودمان ارتقا بدهیم تا به هدف نهایی که عملکرد و افزایش سود شرکت است برسیم.

 معاونت تولید شرکت مرغ مادر دیزباد با بیان اینکه صداقت در کار حرف اول را میزند، یادآور گردید: ما باید در چهارچوب سازمان کار کنیم، در درجه اول برای ما تامین بودن همه پرسنل اهمیت دارد؛ پس ما با کمک یکدیگر و در کنار هم می‌توانیم تغییرات ایجاد کنیم و ایجاد ثروت کنیم.

هیچکدام از ما به تنهایی نمی‌تواند تغییر ایجاد کند، تغییرات فقط با اتحاد امکان پذیر است.

آقای حمید نخودچی در ادامه صحبت‌های معاونت تولید، گفت: تغییر مهم‌ترین موضوع این جلسه است.

وی ادامه داد: کارشناسان ما بسیار خلاق هستند و از این تغییر و انتقال دستاوردها به یکدیگر استقبال می‌کنند.

در ادامه این جلسه سرپرست تولید و ارزیابی عملکرد شرکت مرغ مادر دیزباد آقای علی‌اکبر شیرخانی اظهار داشت: شرکت دیزباد پتانسیل بسیار بالایی دارد و دلیل آن این است که همکاران ما هم جوان هستند و هم با تجربه و با حضور شما می‌توانیم به نتایج درخشان ‌تری دست پیدا کنیم.

در پایان این جلسه محمد رام برزین گفت: شرکت مرغ مادر دیزباد و همکاران ما با تلاش‌های فراوان و در کنار هم برند‌ دیزباد را ساخته‌اند؛ امروز این مجموعه چه در صنعت و چه در تولید بسیار معتبر است و این اعتبار با تلاش مدیران و همکاران ما صورت گرفته است.

وی ادامه داد: امروز و در این جلسه من دانش خودم را در اختیار شما قرار دادم و خودم نیز از شما یاد گرفته ام و برای جلسات بعدی نیاز دارم که این دانش را ارتقا بدهم تا جلسات پربارتری برگزار کنیم، همه ما نیازمند ارتقا دانش خودمان هستیم و با آرزوی توفیق و همکاری موفق این جلسه به پایان رسید.