صفحه مقاله

برگزاری مراسم تودیع و معارفه هیئت مدیره شرکت مرغ مادر دیزباد

به گزارش روابط عمومی شرکت مرغ مادر دیزباد در روز یکشنبه مورخ 1401/11/30 مراسم معارفه آقای محمد رام‌برزین عضو جدید هیئت مدیره با حضور ریاست محترم هیئت مدیره شرکت مرغ مادر دیزباد جناب آقای رضا غلامی‌زهان و مدیران شرکت برگزار گردید.

مراسم معارفه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز گردید.

رضا غلامی‌زهان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش موفق و زحمات مستمر دکتر علی پسندیده معاونت تولید و عضو موظف پیشین هیئت مدیره این شرکت، ضمن عرض خیر مقدم به مهندس محمد رام‌برزین عضو موظف هیئت مدیره و معاونت تولید جدید این مجموعه اعلام نمود: این مراسم معارفه هست اما تودیع نیست.

وی افزود: جناب آقای پسندیده در سمت معاونت بهداشتی شرکت مرغ مادر دیزباد کماکان منشا خدمات و همکاری در این مجموعه خواهند بود.

غلامی ادامه داد: قبل از این آقای پسندیده در سمت معاونت تولید و بهداشتی همزمان فعالیت داشتند اما با توجه به گستردگی امور و نظر به طرح جدید تولید %15 از گوشت مرغ کشور از طریق سویه آرین توسط مجموعه دیزباد، و با توجه به حجم کاری که افزوده می‌شود با صلاحدید آقای دکتر زحمت‌کش، مدیر عامل شرکت مرغ مادر دیزباد و نظر سازمان اقتصادی کوثر این دو مسئولیت از یکدیگر مجزا می‌شوند.

در ادامه رضا غلامی به قرائت حکم ابلاغ شده از سوی آقای دکتر ناصر فخاری مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر در خصوص تصدی آقای محمد رام‌برزین بعنوان عضو موظف هیات مدیره شرکت دیزباد پرداخت.

آقای غلامی همچنین احکام ابلاغ شده از مدیر عامل شرکت مرغ مادر دیزباد را قرائت کردند که پیرو این احکام ، آقای علی پسندیده به سمت معاونت بهداشتی، آقای محمد صاحبکار به سمت بازرس ویژه مدیر عامل و خانم محبوبه تقی زاده به سمت مدیر برنامه ریزی منصوب گردیدند.

سپس آقای رام برزین با اشاره به این موضوع که این مجموعه مانند یک خانواده است گفت: امید است بتوانیم با لطف خداوند و کمک همکاران اهداف مشخص شده برای این شرکت را از راه‌های سریع‌تر و کم‌هزینه تر رو به جلو پیش ببریم.

آقای پسندیده نیز ضمن آرزوی توفیق برای مهندس رام‌برزین به سختی‌های این مسئولیت اشاره کرد و اظهار کرد: این سنگر پر تلاطم اما با چالش های جذاب است.

معاونت بهداشت با اشاره به این موضوع که در گذشته تیم تولید خیلی فعال نبودند افزود: امروز در بخش تولید پرسنل بسیار فعال و قدر هستند و کار را سبک میکنند و مانند یک تیم خانوادگی در کنار هم هستند.

وی افزود: امید است با تلاش‌های مستمر و با کمک یکدیگر و با راهکارهای استراتژیک هرچه زودتر اهداف پیش رو این مجموعه را محقق سازیم.

آقای غلامی در ادامه صحبت‌های آقای پسندیده عنوان کردند که بالاترین منابع یک سازمان، نیروی انسانی است.

در پایان این مراسم مدیران حاضر در این جلسه ضمن خیر مقدم به آقای رام‌برزین برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.



انتهای پیام