صفحه مقاله

پروژه نجم کلید زده شد

به گزارش روابط عمومی شرکت مرغ مادر دیزباد

در راستای اجرای مولفه‌های اقتصاد رهنما در بخش مولد سازی جهت ارزش‌آفرینی در دارائی‌های غیر مولد و راکد و همچنین ضرورت بهره‌برداری از ظرفیت تمام بخش‌های اقتصادی فعال در سازمان اقتصادی کوثر، حوزه فرآوری املاک، با هدف ایجاد ارزش افزوده و جلوگیری از خام فروشی مورد توجه ویژه قرار گرفت.

به همین منظور گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر با بهره‌گیری از ظرفیت و توان تخصصی خود در حوزه فرآوری با اولویت املاک نسبت به ارائه خدمات جامع و کامل اقدام نمود.

در تاریخ 28 بهمن ماه 1401 مراسم افتتاحیه پروژه نجم شرکت سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر تابعه سازمان اقتصادی کوثر در استان خراسان رضوی، شهر مشهد مقدس، خیابان فدائیان اسلام، با حضور جناب آقای امیرحسین قاضی زاده هاشمی، ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران و جناب آقای ناصر فخاری، مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر برگزارگردید.

مراسم با قرائت آیاتی از قرآن کریم، سرود ملی ایران و صلوات خاصه امام رضا (ع) آغاز گردید.

 در ابتدای مراسم آقای فخاری پس از تبریک عید مبعث، پیرو برنامه مولد سازی دارائی‌ها به شرح اهداف پروژه پرداخت و از خانواده شهدا و ایثارگران تجلیل و قدردانی کرد.

فخاری با اشاره به این موضوع که اکنون متوسط سن جانبازان به شصت سال رسیده و کمتر از ۲۰ درصد والدین شهدا در قید حیات هستندگفت: باید تلاش کرد تا زمانی‌که این قشر به خدمات رفاهی نیاز دارند، امکانات لازم را برای آنها تامین کرد و آنها نیز باید از دارایی های بنیاد شهید منتفع شوند

در ادامه آقای قاضی زاده ضمن تبریک مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و قدردانی از خانواده شهدا حمایت خود را از سازمان اقتصادی کوثر اعلام کرد و اشاره کرد که حداکثر مدت زمان اتمام این پروژه 36 ماه است.

وی با اشاره به این موضوع که اگر مدیران خوب باشند، مردم ایران توانایی انجام کارهای بزرگ را دارند گفت: این پروژه در جهت مولد سازی اموال شرکت در راستای استفاده خانواده معزز شهدا و ایثارگران میباشد و دعای خیر خانواده شهدا و ایثارگران بزرگترین پشتوانه و حامی این سازمان است.

این مراسم نیز با سرود زیبائی از گروه تواشیح و سپس انجام کلنگ زنی پروژه در شب عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، توسط آقای قاضی زاده و آقای فخاری به پایان رسید.

ملک خیابان فدائیان اسلام به مساحت حدود 30 هزار متر مربع واقع در منطقه 7 شهر مشهد را میتوان یکی از چندین مواردی برشمرد که طی اجرای برنامه مولد سازی املاک گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر، مورد توجه قرار گرفت.

 

انتهای پیام