صفحه مقاله

اولین جلسه شورای معاونان و مدیران دیزباد

به گزارش روابط عمومی دیزباد، کمتر از دو هفته از انتصاب مهندس نظری جهرمی به مدیرعاملی شرکت دیزباد، اولین جلسه شورای معاونان و مدیران در تاریخ 1402/08/13 ساعت 16 در محل دفتر شرکت برگزار گردید.

      مهندس نظری در جمع معاونان و مدیران اظهار داشت هدف از تشکیل این جلسات همفکری و تبادل نظر درباب مسائل شرکت است و دوستان در رابطه با واحد خود صحبت نمایند. ضمنا در هر جلسه دو نفر از مدیران به انتخاب سایر مدیران به عنوان مدیر برگزیده ماه تقدیر خواهد شد.البته در این جلسه بحث تعالی که چندسالی است در شرکت مطرح است در اولویت کار قرار دارد و همه مدیران با مدیر تعالی هماهنگ باشند و نتایج کار را به مجموعه خود اشاعه دهند تا همگان در مسیر تعالی و پیشرفت سازمانی خود را دخیل بدانند.

     در ادامه معاونان و مدیران به ذکر مسائل و مطالبی در رابطه با واحد خود پرداختند و عمده مطلب  بحث اتوماسیون و استقرار کامل و استفاده از سیستم چارگون بود،که مقرر شد حسب استقرار چارگون، امور در آن بستر پیش رود.

    در پایان از مدیر کارخانه( مهندس دستور ) و مدیر حوزه مشارکت(آقای ابراهیمی) به عنوان اولین برگزیدگان مدیر ماه تقدیر به عمل آمد. جلسه ساعت 18:30 با ذکر صلوات خاتمه یافت.