صفحه مقاله

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت مرغ اجداد دیزباد

به گزارش روابط عمومی دیزباد، جمعه مورخ 31 شهریور 1402 مراسم تکریم دکتر روح اله زحمت کش و معارفه سرپرست جدید شرکت مرغ اجداد دیزباد ، مهندس علیرضا نظری جهرمی با حضور مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر و مهمانانی از شرکت توسعه صنعت کوثر صبا برگزار گردید.

در این جلسه رضا غلامی زهان ریاست هیئت مدیره شرکت مرغ اجداد دیزباد ضمن خیر مقدم به مهمانان حاضر در جلسه ، با تقدیر و تشکر از زحمات دکتر روح‌اله زحمت کش مدیر عامل سابق این شرکت بیان نمود : انتصاب شایسته مهندس نظری را به عنوان سرپرست شرکت مرغ اجداد دیزباد تبریک عرض نموده و ایمان داریم حضور ایشان در این مسئولیت به عنوان خادمی امین، معتمد، سخت کوش و پر تلاش با کوله بار گرانی از تجربه روزهای پرباری را پیش رو خواهد داشت.  اعضای هیئت مدیره به همراه پرسنل سخت کوش دیزباد ، همچون سابق در این مسئولیت شما را یاری خواهند کرد.

سپس جناب آقای ابراهیم غلامی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر ضمن عرض خیر مقدم به معاونین، مدیران و مهمانان حاضر در این جلسه گفت : افتخار می‌کنیم در مجموعه ای مشغول به فعالیت هستیم که ماحصل و برکات آن به خانواده معظم شهدا و ایثارگران می‌رسد که بهترین و شریف ترین بندگان در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند زیرا که همه ی ما، امنیت و آرامش امروزمان را مدیون شهدای گرانقدر و خانواده ی این عزیزان هستیم و امیدواریم که این توفیق استمرار داشته باشد.

مهندس ابراهیم غلامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر زحمت کش تأکید نمودند ایشان از مجموعه سازمان اقتصادی کوثر خارج نشده و هماره در کنار ما خواهند بود. همچنین با اشاره به مصائب و مشکلاتی که مدیرعامل سابق شرکت دیزباد در راستای عمل به منویات رهبری به جهت احیای نژاد سویه آرین پشت سر گذاشته‌ عنوان داشتند : وی با تلاش و پشتکار خود شرکت دیزباد را به جایگاه کنونی خود رسانیده است که نتیجه ی این زحمات منجر به این شد که امروزه شرکت دیزباد از یک شرکت استانی به زنجیره ای بزرگ در سطح کشور و خاورمیانه مبدل گردد. به همین منظور ضمن تقدیر مجدد از ایشان تقاضا کردند مادامیکه در جایگاه سرپرست اداره کل امور طیور و زنبور عسل وزارت جهاد کشاورزی هستند ، حمایت خود را از این سویه داخلی و ملی داشته باشند.

در ادامه ضمن تبریک به مهندس علیرضا نظری جهرمی به عنوان سرپرست شرکت مرغ اجداد دیزباد با اشاره به فعالیت‌های دکتر زحمت کش در این راستا گفت: این مسئولیت مهم که اکنون بر عهده شما گذاشته شده است ، از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار بوده و نقش بسزایی در حوزه امنیت غذایی کشور دارد.

وی با تأکید بر این موضوع که اگر اهمیت پرورش سویه آرین و حفظ و نگهداری این سویه برابر با انرژی هسته ای نباشد، کمتر نیست، اضافه کرد : شما فردی بسیار پرتلاش، با انگیزه بوده و امید آن داریم پرورش و حفظ سویه آرین در کشور را اجرائی نموده و بنده به شما و تواناییتان اعتقاد و اعتماد کامل دارم.

در پایان مهندس غلامی عنوان داشت: معاونین، مدیران و کارشناسان مجموعه دیزباد افرادی پرتلاش، توانمند و حاذق هستند و این موضوع نیز باعث دلگرمی ما و موفقیت شرکت دیزباد است.

در ادامه نیز دکتر زحمت‌کش از معاونین، مدیران و پرسنل شرکت دیزباد تشکر و قدردانی نموده و بیان داشت : دلیل موجودیت سازمان اقتصادی کوثر و وزارت جهاد کشاورزی، حفظ نظام و کمک به کشور است. بنده نیز همچون گذشته و با افتخار در وزارت جهاد کشاورزی از این سویه حمایت کرده و تلاش خواهیم نمود پرچم کشورمان را همیشه بالا نگه داریم.

مهندس علیرضا نظری نیز با اشاره به مسئولیت سنگینی که به عهده ایشان واگذار گردیده است، گفت: از خدا می‌خواهیم که دست ما را رها نکند و از شما عزیزان نیز تقاضا دارم همچون گذشته به مثابه خانواده‌ای در کنار هم باشیم و با تلاش و پشتکار بتوانیم این مسئولیت مهم را اجرائی کنیم.

شایان ذکر است از اهم مسئولیت‌های مهندس علیرضا نظری جهرمی می‌توان به مدیر عاملی شرکت کشت و صنعت خاوردشت، عضویت هیئت مدیره شرکت مرغ اجداد دیزباد و شهرداری جهرم اشاره نمود.

 

 

                                                                                                                                                                            «و من الله توفیق»