صفحه مقاله

بازدید معاونت تولید شرکت مرغ اجداد دیزباد از فارم GGP

به گزارش روابط عمومی دیزباد روز شنبه مورخ 1402/06/18، با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص احیا و حفظ سویه آرین و همچنین در راستای سیاست ‌های ابلاغی مدیرعامل محترم سازمان اقتصادی کوثر با هدف افزایش بهره وری، ارتقا تولید و رشد سود عملیاتی شرکتها، جناب آقای مهندس محمد رام‌ برزین، عضو موظف هیئت مدیره و معاونت تولید شرکت مرغ اجداد دیزباد، با توجه به شروع سن تولید گله اجداد کبیر از فارم GGp این زنجیره بازدید به عمل آورد.

مهندس رام برزین ضمن تشکر از زحمات کارکنان واحد مذکور گفت: به لطف خدا و همکاری خوب کارکنان زحمت کش و دلسوز این مجموعه، شرایط گله بسیار عالی و مساعد است.

وی در خصوص اهمیت عملیات پرورش گلهGGP  ادامه داد: هر کدام از شما عزیزان، سهم بسزایی در تولید گوشت مرغ کشور دارید و این موضوع گویای حساسیت موقعیت شغلی یکایک پرسنل است و بیانگر ارزش کاری ایشان می‌باشد؛ لذا جایگاه شغلی شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این مهم نیازمند ایجاد انگیزه بیشتر برای تلاش روزافزون و عملکرد مناسب است.

رام‌برزین با اشاره به تغییر در برنامه‌های پرورش و انتخاب پرندگان جهت نتاج بعدی عنوان کرد: امید که شرایط جوجه‌های تولیدی از این گله لاین تجاری، تفاوت های قابل رقابتی را در این عرصه ایجاد نماید تا مرغداران بتوانند از حداکثر پتانسیل و ظرفیت ژنتیکی نژاد آرین بهره‌مند شوند.

شایان ذکر است پس از این بازدید، معاونت تولید شرکت مرغ اجداد دیزباد با توجه به عملکرد خوب پرورش و شرایط بهینه پرندگان، درخواست پاداش برای پرسنل دخیل در این امر را نیز در دستور کار قرار دادند.