صفحه مقاله

گردهمایی پرسنل تولید شرکت مرغ اجداد دیزباد با حضور معاونت تولید

برگزاری گردهمایی کارشناسان تولید شرکت مرغ اجداد دیزباد با حضور معاونت تولید، معاونت بهداشت، مدیر حوزه مدیریت و مشاور مدیرعامل، مدیر کنترل کیفیت، مدیران تولید و مدیر پروژه در سالن همایش هتل هما مشهد

 

به گزارش روابط عمومی دیزباد، نشست معاونت تولید و عضو موظف هیئت مدیره شرکت مرغ اجداد دیزباد، جناب آقای مهندس محمد رام برزین با کارشناسان تولید این مجموعه و با حضور برخی از مدیران ارشد شرکت دیزباد برگزار گردید.

ابتدای جلسه با تلاوت آیاتی از قران کریم، پخش سرود ملی و صلوات خاصه امام رضا (ع) آغاز گردید.

مهندس رام برزین ضمن تشکر و قدردانی از مدیران و کارشناسنان حاضر در این جلسه گفت: هدف از این گردهمایی‌ها اینست که بتوانیم فعالیت واحدهای تولیدی را آنالیز کنیم، نقاط قوت را بهبود بخشیده و مسائل و مشکلات موجود را بررسی کنیم و راهکار مناسب برای حل این مشکلات را با خرد جمعی ارائه دهیم و پروتکل های بهداشتی و تولیدی را بررسی و به روز کنیم؛ چرا که ارزش پروتکل به این است که قابلیت به روز شدن دارد.

پس از صحبت‌های معاونت تولید، حاضرین در جلسه به دلیل وسعت حوزه فعالیت شرکت مرغ اجداد دیزباد در پهنای جغرافیایی کشور و بمنظور آشنایی بیشتر با دیگر همکاران، خود را معرفی کردند و به بیان رزومه و سابقه کاری خود پرداختند.

در ادامه محمد رام‌برزین ضمن تشکر از معاونت بهداشت زنجیره دیزباد، آقای دکتر علی پسندیده افزود: من معتقدم که برخی افراد در بعضی مجموعه‌ها به عنوان پی، پایه و سرمایه های یک مجموعه هستند و از زحمات این افراد است که دستاوردهای مجموعه های بزرگ شکل میگیرند.

رام برزین ادامه داد: مجموع سابقه مدیران حاضر در این جلسه حداقل دو قرن میباشد؛ میخواهیم از این دو قرن تجربه بهترین استفاده را داشته باشیم و حداکثر بهره‌وری را برای شرکت دیزباد، رقم بزنیم.

در ادامه کارشناسان تولید گزارش عملکرد واحد تولیدی خود ارائه دادند و دستاوردها، نقاط قوت و مسائل خود را مطرح داشتند و چالش‌های پیش رو خود را بیان نمودند.

مهندس رام برزین با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این جلسات این است که بتوانیم از تجربیات هم یاد بگیریم، دستاوردهایمان را بهبود ببخشیم و مشکلات و موانع را شناسایی کنیم و راهکار مناسب را ارائه کنیم.

در ادامه آقای دکتر علی پسندیده معاونت بهداشت شرکت مرغ اجداد دیزباد افزود: از شما کارشناسان عزیز خواهشمندیم که به واحدهای تولیدی نگاهی میکروسکوپی داشته باشید وکوچکترین آلارمی که دیدید و احساس کردید ممکن است مشکلی وجود داشته باشد را اطلاع بدهید، تا بتوانیم قبل از وقوع مشکل آن را حل کنیم؛ چرا که شرکت دیزباد زنجیره هست و امکان دارد کوچکترین بی توجهی باعث بروز مشکل در دیگر واحدهای تولیدی نیز شود، لذا از شما عزیزان می‌خواهیم فاکتور خوب دیدن، خوب شنیدن و خوب احساس کردن را سرلوحه کار خود قرار دهید.

معاونت تولید در تاکید و تکمیل صحبت‌های دکتر پسندیده افزود: در مصرف داروها و واکسن ها و اتفاقاتی که در گله می‌افتد حتما گزارشات لازم را ارائه دهید تا بتوانیم از وقوع کوچکترین مسائلی که ممکن است تبدیل به فاجعه ای بزرگ شود جلوگیری کنیم.

آقای دکتر حمید نخودچی مدیر کنترل کیفیت نیز در رابطه با ثبت درخواست‌های مورد نیاز واحدهای تولیدی نکاتی را عنوان داشتند. در ادامه کارشناسان و مدیران حاضر در جلسه به صورت تعاملی به ارائه نظرات فنی و کارشناسی خود پیرامون مطالب مطروحه پرداختند.

حسن ختام جلسه با تقدیر و تشکر از کارشناسان واحدهای تولیدی شرکت دیزباد و تقدیم هدایایی به رسم یادبود و صرف ناهار انجام شد.