صفحه مقاله

بازدید جناب آقای دکتر ناصر فخاری مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر از شرکت دیزباد

به گزارش روابط عمومی دیزباد روز شنبه مورخ 1402/04/17 دکتر ناصر فخاری مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر با هدف اطلاع از آخرین وضعیت عملکرد زنجیره دیزباد ضمن بازدید از این شرکت با رئیس هیئت مدیره آقای رضا غلامی زهان و مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره این مجموعه دکتر روح‌اله زحمت‌کش نشست چند ساعته برگزار کردند و از نزدیک در جریان مسائل، موضوعات و آخرین تحولات شرکت دیزباد قرار گرفتند.

در این نشست ابتدا دکتر زحمت کش گزارش عملکرد شرکت مرغ اجداد دیزباد را به استحضار ایشان رساند و دکتر ناصر فخاری پس از استماع گزارش، با توجه به فعالیت‌های این زنجیره به ارائه راهکارهای مناسبی در راستای رفع چالش‌ها و مشکلات شرکت پرداختند.

همچنین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال 1402 (رشد تولید و مهار تورم)، بر ضرورت و اهمیت توسعه تولید گوشت مرغ و زنجیره ملی آرین اکیدا تاکید نمود.

سپس در راستای سیاست‌های دهگانه سازمان اقتصادی کوثر، موضوع افزایش صادرات بخصوص به کشورهای حوزه مقاومت و نیز واردات مواد اولیه از قبیل نهاده را مطرح داشتند.

وی با اشاره به این موضوع که یکی از مهم ترین منابع یک سازمان نیرونی انسانی است، به موضوع تقویت نیروی انسانی و افزایش انگیزه نیز تاکید داشتند.

ایشان در جهت رشد سود عملیاتی شرکت‌ها، اصلاح ساختار سرمایه گذاری و تعاملات درون سازمانی و برون سازمانی به بررسی مشارکت با نهادهای مجموعه‌هایی که رسالت مشترک با شرکت دیزباد دارند، پرداخت.

در ادامه این نشست دکتر فخاری با تاکید بر اهمیت احیا سویه آرین، طرح‌‌های آتی در صنعت طیور و مشارکت با نهادهای مجموعه نظام و دولت در تولید گوشت طیور را بازنگری و بررسی نمود.

در پایان این نشست دکتر فخاری در راستای حل موانع دیزباد در وزارت جهاد کشاورزی به جهت پیشبرد مشکلات سویه آرین حمایت خود را اعلام داشتند.