صفحه مقاله

برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت دیزباد

به گزارش روابط عمومی دیزباد، در این نشست که در سالن جلسات هلدینگ کشاورزی و سرمایه گذاری کوثر برگزار شده بود، گزارش بررسی صورت‌های مالی منتهی به سال مالی 1401/09/30 شرکت دیزباد ارائه و به تصویب مجمع رسید. در این نشست، ابتدا مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به عنوان رئیس مجمع، دکتر صدیقه شیروانی مدیرکل دفتر مجامع و مدیریت عملکرد سازمان اقتصادی کوثر به عنوان ناظر اول، مهندس حسن سبحانی معاون مالی و اداری شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به عنوان ناظر دوم و دکتر روح اله زحمت‌کش مدیرعامل شرکت دیزباد به عنوان منشی مجمع انتخاب شدند. سپس گزارش موسسه حسابرسی مفید راهبر به عنوان حسابرس و بازرس مستقل شرکت ارائه و عملکرد شرکت دیزباد مقبول و مطلوب عنوان شد.

در بخش دوم این جلسه، گزارش عملکرد شرکت، توسط دکتر روح اله زحمت کش ارائه شد. در این گزارش به صورت تفصیلی به اقدامات صورت گرفته در خصوص اجرای طرح توسعه سویه آرین توسط شرکت دیزباد و نقش موثر در بهبود سودآوری این شرکت نسبت به سنوات گذشته ارائه گردید.

همچنین الگوی اقتصاد مشارکتی به عنوان یکی از مولفه‌های دهگانه سازمان اقتصادی کوثر جهت مولدسازی و استفاده بهینه از توانایی بخش خصوصی به عنوان مهمترین رکن شرکت دیزباد در تمام حلقه‌ها از مهم ترین مزایای شرکت دیزباد عنوان شد.

در این نشست، علاوه بر تصویب صورت های مالی منتهی به 1401/09/30 و تصمیم گیری در خصوص چگونگی تقسیم سود شرکت، موسسه حسابرسی مفید راهبر به عنوان حسابرس و بازرس مستقل برای سال مالی منتهی به 1402/09/30، روزنامه اطلاعات برای درج آگهی های این شرکت و اعضای هیات مدیره حقوقی شرکت انتخاب شدند.