صفحه مقاله

برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت بازرگانی شرکت مرغ اجداد دیزباد

به گزارش روابط عمومی دیزباد در روز یکشنبه مورخ 1402/02/17 مراسم معارفه آقای سید هادی حسینی در سمت سرپرست معاونت بازرگانی، با حضور ریاست هیئت مدیره، جناب آقای غلامی و مدیریت محترم عامل جناب آقای دکتر زحمت کش برگزار گردید.

مراسم معارفه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز گردید.

ابتدای مراسم آقای دکتر زحمت کش، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش موفق و زحمات مستمر آقای مهندس مسعود علیمحمدی سرپرست پیشین معاونت بازرگانی این شرکت، ضمن عرض خیر مقدم به آقای دکتر حسینی گفت: خوشحالیم که ایشان دعوت مارا برای همکاری پذیرفتند و امروز مدعی این هستیم که اتفاقات خیلی خوبی برای شرکت مرغ اجداد دیزباد رقم میخورد.

آقای زحمت کش ضمن تشکر از زحمات مدیران ارشد این مجموعه با اشاره به توانایی‌ها و ارزش‌های مدیران و آرزوی توفیق برای ایشان اظهار داشت: از همکاران شاغل در واحد بازرگانی انتظار داریم تا از این فرصت استفاده کنند تا اهدافی که پیش رو داریم محقق شود.

در ادامه آقای حسینی گفت: باعث افتخار است که همکاری مجدد خودم را با مجموعه دیزباد آغاز کردم و این حضور مجدد را توفیق دوباره می‌دانم.

وی ادامه داد: وقتی به ماحصل دستاوردهای خودم نگاه می‌کنم، بهترینش توفیق همکاری با این مجموعه است، چرا که علاوه بر خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران، همکاری و هم افزایی بی نظیری در این مجموعه وجود دارد که باعث ارتقا شرکت دیزباد شده است و اصلی ترین دلیل حضور مجدد من این موضوع است.

آقای حسینی افزود: با همه دوستان و عزیزانی که در این مجموعه حضور دارند، تجدید عهد می‌کنم و خواهشمندم نگاه خوب و همکاری و دلسوزی بیشتری برای مجموعه داشته باشند تا بتوانیم در راستای ارتقا و تعالی مجموعه گام برداریم، امید است که لحظات خوبی را در کنار هم رقم بزنیم.

ریاست هیئت مدیره شرکت دیزباد ضمن قدردانی از زحمات آقای مهندس علیمحمدی و آرزوی توفیق برای ایشان در سمت مدیر خدمات مشتریان گفت: امید است که مثل همیشه موفق و پیروز باشید.

در ادامه جلسه معاونت تولید، مدیر حسابرسی داخلی، مدیر مالی، معاونت مالی و اداری، مدیر حوزه مدیریت، بازرس ویژه مدیرعامل، مدیر برنامه ریزی، مدیران مختلف بخش بازرگانی و دیگر همکاران ضمن خیر مقدم و آرزوی توفیق روز افزون، همکاری مجدد با ایشان را باعث پیشرفت این مجموعه و گامی به سوی تحقق اهداف عالیه این مجموعه دانستند.

در پایان آقای غلامی حکم ابلاغی آقای حسینی را قرائت و به ایشان تقدیم نمودند؛ جلسه با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد پایان یافت.