صفحه مقاله

فروش مرغ بالاتر از قیمت مصوب 68500 تومان تخلف است

به گزارش روابط عمومی دیزباد به نقل از فارس:

تقی حسام در خصوص برخورد با گران‌فروشی و بررسی گزارش‌های مردمی گفت: تمامی گزارش‌های مردمی توسط همکاران ما بررسی و در صورت اثبات تخلف پرونده تعزیراتی برای آن واحد صنفی تشکیل می‌شود.

وی افزود: برای مثال پس از اخذ گزارش مردمی خودم به صورت نامحسوس از یک واحد صنفی قصابی در گرگان بازدید کردم و پس از اثبات تخلف پرونده تعزیراتی تشکیل و دستور پلمب واحد صنفی را صادر کردم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان خاطرنشان کرد: دو واحد صنفی دیگر نیز با مشاهده خودم تخلفش اثبات و پلمب شد.

حسام عنوان کرد: برخی از موضوعات بسیار مهم است و برای مثال موضوع احتکار برنج به صورت عمده و انبوه ساعت ۹ شب به ما گزارش شد و بلافاصله در محل حاضر شدیم و ساعت یک بامداد صورتجلسه تنظیم و اقدامات قانونی برای آن انجام و خبر آن نیز در رسانه‌ها منتشر شد.

وی ادامه داد: به صورت روزانه ۳۰ گزارش به سامانه ۱۳۵ ما گزارش می‌شود که شاید ۱۰ مورد به صورت گزارش دقیق و قابل پیگیری است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان اظهار کرد: گزارش‌هایی که تخلف آن احراز می‌شود، پرونده تعزیراتی برای آن تشکیل و رسیدگی لازم صورت می‌گیرد.

حسام در خصوص مشکلات موجود در واحدهای صنفی روستای زیارت گرگان، گفت: در این ماه تیم‌های ویژه به صورت نامحسوس به این منطقه مراجعه و گزارش‌های مردمی و نارضایتی‌های اعلام شده به صورت ویژه بررسی خواهد شد.

او در خصوص پیام‌های مردمی درباره کمبود مرغ و قیمت مصوب مرغ، اضافه کرد: قیمت مصوب مرغ ۶۳ هزار و ۵۰۰ تومان بوده که به دلیل کمبود جوجه‌ریزی قرار بود تا ۶۸ هزار و ۵۰۰ تومان نیز مجاز به افزایش باشد اما قیمت بالاتر از ۶۸ هزار و ۵۰۰ تومان تخلف است و ما برخورد می‌کنیم.